Sits/att köpa säkerhetsväst

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Horses4Ever
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 729
H

Horses4Ever

Hej alla här på buke :)

När jag hade min säkerhetsväst de första gångerna tyckte jag att man föll lite framåt med överlivet eftersom det var ganska stelt. Någon som har upplevt samma sak?

Sedan så tänkte jag bara ge er lite tips när man köper en säkerhetsväst.

Innan man andvänder västen är det bra att ha på sig den när man t.ex. sitter och tittar på tv eller sätta en kudde i västen. Det är bra att göra så eftersom då blir det bättre passform.

Västen får absolut INTE vara varken för stor eller för liten, är det så kan västen skjutas upp i nacken och det kan bli så illa att man till och med bryter nacken.

Sen när man har på sig den ska inte de röda markeringarna synas. Tänk också på att spänna västen jämnt.

Jag vet att det finns många trådar sen innan om säkerhetsvästar men jag har sökt och inte hittat något om just det här.

Oj, nu blev det mycket text så jag ska nog sluta. Men hoppas de4t var till någon hjälp. Mvh Emelie. ;)

Sv: Sits/att köpa säkerhetsväst

Nån som har en åsikt :D

Liknande trådar

Äldre Säkert en gammal text iom att 50-öringar finns omnämnt- men ack så aktuell.... "En dag i staden. Jag är sugen på kaffe kände jag en...
Svar
3
· Visningar
1 543
Senast: Mia_R
·
Utrustning Sitter och funderar på att införskaffa mig en säkerhetsväst! Hade en racesafe i yngre tonåren,slängde den runt när jag var 15 kanske,då...
Svar
2
· Visningar
2 834
Senast: gulkiwi
·
Utrustning Sökte på gamla trådar, men skulle behöva lite mer tankar. Har fått pengar (625 pund) att köpa säkerhetsvästar till ridklubben för, nu...
Svar
3
· Visningar
1 654
Senast: Western_Ivy
·
Ridning ..var det när jag häromdagen la mig i badkaret med mitt glas vin och min kandelaber och fortsatte att sätta tänderna i mitt senaste... 2 3
Svar
44
· Visningar
3 806
Senast: Lord Owen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka