Självhäftande papper

angelwings

Trådstartare
Alltså, jag behöver nån sorts vanligt vitt papper där man kan klippa till mönster och sen dra av pappret som är självhäftande och sätta fast det på andra grejer.
Fattar nån vad jag menar? Jag vet inte hur jag ska uttrycka mig riktigt.

Jag behöver dem för att markera mönster på mina ponnier (MyLittlePonies som jag gör om alltså, inte mina hästar;)), måla över dem och sen kunna dra av pappret så att mönstret blir kvar. Hoppas det är nån som fattar vad jag menar, jag gör det knappt själv, men jag vet exakt hur det ser ut.
Iom att det ska dras av igen tämligen snabbt får det inte vara något som sätter sig som berget heller utan ska vara ganska lätt att få av.
Hjälp!

Var kan man hitta sånt papper?

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 450
Senast: Johanna1988
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill... 2
Svar
32
· Visningar
2 971
Senast: Amha
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 482
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 619
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025