Självincheckning i vården

Vi har självincheckning via mobil och annars centralkassa. Men jag tror det finns automater på röntgen och kanske fler ställen faktiskt!
Här finns en automat på röntgen/mammografin (samma för båda, de ligger på samma ställe), självincheckning via mobil och centralkassa.

Här finns en automat på röntgen/mammografin (samma för båda, de ligger på samma ställe), självincheckning via mobil och centralkassa.
Ja men så tror jag det är här med! Har inte varit på mammon men har för mig kollegor sagt att man knappar in sig. :-)

Liknande trådar

R
Samhälle Jag funderar kring det här med att söka vård i en annan region än den man bor i. Jag har förstått att jag har rätt att söka öppenvård i...
Svar
2
· Visningar
440
Senast: manda
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 558
Senast: Ragdoll
·
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
467
Senast: Myrten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
8
· Visningar
1 415
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka