Ska jag gå eller vänta?

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Dressyrryttare1994
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 764
D

Dressyrryttare1994

En grönt kort kurs ska kanske hållas i klubben och jag vet inte om jag ska gå. Just nu ska jag inte tävla men kanske till hösten. Mina föräldrar kanske tycker att jag bör vänta eftersom det inte är säkert att jag ska tävla till hösten. Men jag tycker nog att det är bättre att gå nu så har man det gjort så blir det inget krångel om det inte skulle komma någon mer kurs detta året. Vad tycker ni? Ska jag gå på denna kursen eller vänta?

Sv: Ska jag gå eller vänta?

Jag tycker att du ska gå den så att du har det avklarat. :) Jobbigt om det inte blir någon kurs senare och du ändå vill tävla.

Sv: Ska jag gå eller vänta?

Okej :) Tack, då ska jag säga till mina föräldrar så att de ringer till klubben :)

Liknande trådar

Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 598
Senast: Mirtai
·
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
790
Senast: Lillefrun
·
Hundavel & Ras Ja senaste gånger jag varit med på grundkurser i rally agility och nosework så har det pratats mycket om tävlingar och till och med... 2
Svar
27
· Visningar
1 195
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundträning Hej, Som vissa kanske läst innan har jag en 10 månaders ESS Jag behöver lite tips och råd kring just nosaktivering. Jag skulle hemskt...
Svar
11
· Visningar
960

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka