ska tävla!

• Western
  • Trådstartare Trådstartare Western_lover
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 12
  • Visningar Visningar 962
W

Western_lover

Ska tävla nu på lördag! :banana:

Första "riktiga" tävlingen! :crazy:

Sv: ska tävla!

Vad ska du tävla i för gren?

Guud vad spännande! Du måste uppdatera efter tävlingen och säga hur det har gått!
vad har du för pålle? ..Bild? :D

Jag har en amerikansk travare som jag har,
ska vara med i western riding! ^^

Gud vad kul!
Vilken gren?:)

åh har också en amerikansk travare! Vad är det för stam på din?

Gud vad kul!
Vilken gren?:)

åh har också en amerikansk travare! Vad är det för stam på din?

Han är efter Super Arnie! ^^

*han var rädd för domarna* :o

blev diskad, men det var ju bara en träningstävling :angel:

Aha oki:) Inte släkt med min alltså, hon är efter Giant Force

Aha aj då. Går säkert bättre nästa gång:D :)

Jag har en efter US Triple Mint. Vet inte så mycket om honom men jag har hört att han blev lite tokig och några av sina avkomer med. Min kille är en guld fynd. Jag tävla inte med honom men han är duktig med våra boskap och det är hans ända upgift på gården.

Hej. har ett Super Arnie sto som kan bli lätt hetsig, hur är valackarna? Tänkte börja med Westernträning, har mest ridit "vanligt" med henne, lite dressyr, skogsturer. Hon är riktig rädd för kor. Ska kanske börja träna henne för kor då? Gissa om det är mycket kor på landet där jag bor. Suck

Hej. har ett Super Arnie sto som kan bli lätt hetsig, hur är valackarna? Tänkte börja med Westernträning, har mest ridit "vanligt" med henne, lite dressyr, skogsturer. Hon är riktig rädd för kor. Ska kanske börja träna henne för kor då? Gissa om det är mycket kor på landet där jag bor. Suck

Min valack från Super Arnie är "kolugn", han gör aaldrig något dumt, han kan bara bli lite ängslig och så ibland när han känner sig rädd, men han hoppar typ inte till eller så, bara stannar och tittar vad det kan va för nåt!

Han är min lilla bebis! :bump:

Liknande trådar

Dressyr Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Svar
7
· Visningar
988
Senast: fio
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
595
Senast: Ramona
·
Tävling Jag letar efter bra musik att tävla till, i detta fallet är det islandshästgrenen Gæðingalist men jag tänker att tråden kan fungera även...
Svar
7
· Visningar
339
Senast: Gabby_Ossi
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 673
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka