Skaffa Dragkrok - Var??

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Vixten
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 126
V

Vixten

Ska köpa dragkrok till min passat. Men jag vet verkligen inte vart jag ska börja. Ska jag ringa en Wv-verkstad? Eller mekonomen?

Ngn som vet?

Själva jobbet kan vi göra själva, om det är lagligt, men det hoppas jag. Och sen registreringsbesiktiga pärlan.
Det verkar ju inte vara helt billigt, till svärfars bmw kostade det 28 000... :crazy:

Sv: Skaffa Dragkrok - Var??

Det enda man bör tänka på är att det ska sitta en typskylt någon stans på kroken/draget samt att man har monteringsanvisningarna med sig till registreringsbesiktningen.

Sv: Skaffa Dragkrok - Var??

Men gud - det var ju inte så svårt! :laugh: Och absolut inte farligt pris, 1500. Hoppas dom är bra.

Tack :bow:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Vi bor i ett hus med skog som närmsta granne. I våras föll totalt 6 stora granar ner på vårt bostadhus och övriga byggnader...
Svar
5
· Visningar
804
Senast: Mia_R
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 940
Senast: malumbub
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad... 4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 514
Senast: Milosari
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 402
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka