Skaffa fler barn innan det är försent??!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Angelina

Trådstartare
Jag är 30+ och har halvstora barn. Har sedan länge bestämt att några fler barn blir det inte, både jag och sambon är överens att två blir lagomt (måste ju ha tid för både barn och djur).

Nu har det börja dyka upp tankar om att det snart är försent att skaffa barn, ska jag ha fler är det nu eller aldrig (nja, jag har säkert minst 5 år till på mig men...). Fast jag inte vill ha fler barn kommer dessa tankar och jag undrar varför??

Nån fler som kännt såhär???

Sv: Skaffa fler barn innan det är försent??!!

Du går från en period av livet till en annan och det är klart att det väcker tankar. Du lägger barntiden bakom dig och går mot medelåldern.
Minns när jag väntade nr 3 att jag ofta tänkte att det här är sista gången jag upplever detta och det var nästan lite sorgesamt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 436
Senast: MiniLi
·
Övr. Barn Min äldsta fyller 6 år till sommaren. Hittills har vi "bara" haft födelsedagskalasen för närmsta släkten, men det har ändå blivit mellan... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
4 238
Senast: Kilauea
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får... 6 7 8
Svar
148
· Visningar
11 022
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 906
Senast: Bullen22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Septisk artrit
  • WE-tråden