Skallrande överlucka

Emiro

Trådstartare
Överluckan på min star diamant skallrar när jag kör. Jag läste i någon gammal tråd att man kunde sätta en o-ring eller bustning på boxlåset för att få den tyst. Är det någon som vet vilken typ jag behöver och var man kan köpa den?

Överluckan på min star diamant skallrar när jag kör. Jag läste i någon gammal tråd att man kunde sätta en o-ring eller bustning på boxlåset för att få den tyst. Är det någon som vet vilken typ jag behöver och var man kan köpa den?
Det heter Bussning, ifall du ska leta efter det på nätet 😊

Liknande trådar

Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 407
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 440
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
668
Senast: cowgirl81
·
Övr. Hund Hej, jag har läst igenom några trådar om hundar i bil. Men ingen har nämnt elbilarnas fantastiska möjligheter för hundägare, nämligen... 2
Svar
29
· Visningar
2 498
Senast: Stergo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka