Skänker en tanke

R8n

Trådstartare
..... till min morbror Kalle och hans sambo Inger som om 2 minuter kommer troligen att avliva sin ena tibbetjej på 13 år. Hon har diabetes och kommer inte klara av operationen som ska göras för att kunna sätta in behandling mot diabetes.:cry:

De har nyligen opererat bort cancerknölar på den andra tibben de har.

Tänker på Er!

Sv: Skänker en tanke

Nu är det gjort, nu sover lilla Sussie för gott.
Det var ingen diabetes utan de vet inte vad det var, hon hade blod i urinen och hade ingen ork kvar. Så med veterinärens samverkan så beslutades det att Sussie skulle få somna.:cry:

Ha det bra vännen och hälsa till alla våra andra vovvar däruppe i himlen. Nu är du tillsammans med din pojkvän Masse igen.

Sov gott Sussie, du kommer alltid finnas i allas hjärtan här hemma.:love:

Sv: Skänker en tanke

RIP Sussie
931104-060711

sussie.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har sedan drygt två veckor tillbaka bara min 13-åriga whippet kvar. Hon har sedan hon var valp varit helt okomplicerad med att...
Svar
9
· Visningar
872
Övr. Hund Jag behöver höra nya infallsvinklar. Jag har en ung tysk terrier. Är uppväxt med rasen, men hon är min första egna. Enda sedan jag... 2
Svar
23
· Visningar
2 433
Hundhälsa Vi funderar på om vi ska utreda hunden för allergi eller inte och hade behövt lite tankar från er. Hunden är en 2-årig havanais. Inga...
Svar
11
· Visningar
1 225
Senast: Rumpnissen
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
909
Senast: WildWilma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka