Skapa hemsida, gratis

millan10

Trådstartare
Vill skapa en hemsida, men vet inte vilken man ska använda. Har ni förslag på någon bra och som är gratis?

Min sambo använder wordpress som grund och bygger en massa på det. Jag fattar noll, men bra blir det!

Det är lite dåligt med gratissidor som blir bra nu för tiden tycker jag, men gott om blogglösningar och liknande. Beror lite på vad du ska göra, men klicka dig runt lite här kanske?

http://www.gratishemsidor.nu/

Det allra bästa är faktiskt att lägga en liten slant och få den domän man vill ha och ett par snygga mailadresser och support när saker krånglar (det gör de, tro mig).
Sedan är det inte det minsta svårt att skapa hemsidor längre med dreamweaver eller motsvarande, nästan som ett ritprogram.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
310
Senast: Tilly_85
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
997
Senast: Mirre
·
IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
277
Senast: Wille
·
Juridik & Ekonomi Jag har fram till nu haft ett gratis bokföringsprogram i mobilen, som fungerat bra till mitt lilla fritidsföretag. Men nu tar de bort...
Svar
7
· Visningar
519
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka