Aliche
Trådstartare
Jag känner att något måste hända nu, jag har ett bra liv med en fin partner och ett bra jobb som jag verkligen trivs på, min familj är också så himla fina. Jag har inte så många vänner men de jag har trivs jag verkligen med. Men något fattas, jag känner som att mitt liv går på nån slags halvfart, som att det fattas något, som att jag saknar något. Jag behöver utmana mig själv, uppleva något nytt, något stort och lite omvälvande så jag har bestämt mig för att inom 1 år (förhoppningsvis) så vill jag resa till USA eller kanske Kanada själv och uppleva storslagen natur. Jag vill hitta tillbaka till mig själv och bli en starkare person genom att utmana mig att gå utanför min komfortzon och att uppleva något annorlunda. Jag vill skapa fantastiska minnen.
Är det någon här som gjort det? Speciellt kanske som en ensam tjej, åkt någonstans i 2-3 veckor och hyrt en stuga och en bil och sen bara upplevt, vandrat kanske, träffat okända människor som blev vänner? Jag kan inte göra någon långvandring pga kroppsliga begränsningar men dagsvandringar är inga problem om det inte är superhårt eller avancerat. Jag har sett en massa bilder från Washington, Portland och delar av Kanada som ser fantastiskt ut men har ni varit någon annanstans ni kan rekommendera så tar jag tacksamt emot tips
Jag har t.ex. sett bilder på nåt ställe där de har en massa upphängda broar i träden med ljusslingor som såg så fint ut att jag ville gråta typ.
Vad ska man tänka på? Do's and don'ts? Fallgropar? Bästa årstiden att åka? Kostnad?
Är det någon här som gjort det? Speciellt kanske som en ensam tjej, åkt någonstans i 2-3 veckor och hyrt en stuga och en bil och sen bara upplevt, vandrat kanske, träffat okända människor som blev vänner? Jag kan inte göra någon långvandring pga kroppsliga begränsningar men dagsvandringar är inga problem om det inte är superhårt eller avancerat. Jag har sett en massa bilder från Washington, Portland och delar av Kanada som ser fantastiskt ut men har ni varit någon annanstans ni kan rekommendera så tar jag tacksamt emot tips
Vad ska man tänka på? Do's and don'ts? Fallgropar? Bästa årstiden att åka? Kostnad?