skendräktig?

Aningsfull

Trådstartare
min lilla dvärgpinscher har löpt för första gången och fick under löpningen stora tuttar. men nu efter löpen har dom inte gått ner utan fortsatt vara stora och liksom svällda. är det normalt+
att hon skulle vara dräktig är omöjligt. hon har aldrig varit försvunnen under löpen och inte träffat någon hanhund. men kan hon kanske vara skendräktig+
eller får alla tikar helt enkelt större tuttar när de löpt för första gången+

ibland är det jobbigt med alla frågor man har när man har sin första valp och ska uppleva utvecklingen för första gången. :D

Sv: skendräktig?

Det kan ta tid innan det försvinner, när Selma hade löpt var de "tjocka" i nästan två månader. :)

Sv: skendräktig?

Aningsfull skrev:
min lilla dvärgpinscher har löpt för första gången och fick under löpningen stora tuttar. men nu efter löpen har dom inte gått ner utan fortsatt vara stora och liksom svällda. är det normalt+
att hon skulle vara dräktig är omöjligt. hon har aldrig varit försvunnen under löpen och inte träffat någon hanhund. men kan hon kanske vara skendräktig+
eller får alla tikar helt enkelt större tuttar när de löpt för första gången+

ibland är det jobbigt med alla frågor man har när man har sin första valp och ska uppleva utvecklingen för första gången. :D

Är hon skendräktig så ska det finnas fler tecken (oftast)
När började hon löpa? När började spenarna växa?

Liknande trådar

Hundhälsa Flertal hanhundar är just nu helt tokiga i min tik. Det ska luktas och slickas om dom får möjlighet, det bryts av oss ägare och så tog...
Svar
4
· Visningar
565
Senast: Wenniz
·
Hundhälsa Hej alla! Vi trodde vår lilla löpte första gången för någon dryg månad sedan - hon började kissa hela tiden, blev superkelig, verkade få...
Svar
6
· Visningar
724
Hundhälsa Jag har, för första gången i mitt liv, blivit med tik. En omplacering, snart fem år gammal, som tidigare bara bott hos sin uppfödare och...
Svar
4
· Visningar
536
Senast: Roheryn
·
R
Hundhälsa Jag funderar på det här med hanhundar och löptikar, och vad det är som gör att hanar kan reagera så väldigt olika. Vi har fyra hanar i... 2
Svar
32
· Visningar
1 596
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka