Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Äntligen efter mycket letande har vi nog funnit en passade sadel! En tekna A-line som låg super, men var lite för vid så den glappade lite när jag red lätt så smalare än en 31 behövs, men i alla fall, är i tagen att beställa men upptäckte då S-line serien på hopp och undrar nu om någon vet om dom har samma passform som A-line och enda skillnaden är hur man ändrar bommen dv själv eller värma om, eller hur ligger det till? Någon som vet? Har ingen S-line i närheten så jag kan kolla just nu...
Sv: Skillnad på tekna s-line och a-line hoppsadel?
Kan numera informera om att bommen är betydligt rakare i den nya S-line och efter mycket funderande fram och tillbaka så är nu en sån på väg hem till mig
Hästnyheter Kolla bara på Hööks kläder, dom är så små och korta i storlekarna, snacka om att skapa komplex och ätstörningar… Skulle köpa ridbyxor på...
Kropp & Själ Det låter tyvärr som ett symptom på att hon inte trivs i skolan. Det är klassiskt med just ont i magen då. Utred såklart fysiska orsaker...