Bukefalos 28 år!

Skit också =(

Alexandra_W

Trådstartare
Har katter och hundar. Har..eh hade.. en ganska häftig klösbräda till katterna. Svårt att förklara men den är/var som en katt som var surrad med rep mot en stolpe typ. Sisalrep längs brädan, men längst ner stack kattassar fram, och högst upp ett huvud.

Nu har klösbrädekatten 'tappat ansiktet' bokstavligen talat, det är bortdraget. Vem den skyldiga är till det (katt eller hund) vet jag inte. vad som däremot bekymrar mig är att jag inte HITTAR det förbaskade 'ansiktet'. Mao är risken överhängande att någon ätit upp det, och i sådana fall faller misstankarna alltid på greyhoundtiken. Hon är bla anledningen till att katterna inte har 'pälsiga' leksaker, då nyper hunden dem (och eftersom jag inte vill riskera hon behöver en buköppning pga svald leksak så har jag bannlyst sådana). Så hon kan mycket väl käkat upp 'kattansiktet'.

Damen verkar må alldeles prima än så länge i alla fall, åt nyss (ungefär samtidigt som jag märkte vandaliseringen av klösbrädan) sin kvällsmat och slickade skålen ren (iofs ovanligt för att vara henne, men..).

Men jag är ju naturligtvis ett nervvrak ändå, och vad värre är borta över dagen imorgon =(
 
Stackare :(
Har du en likadan greyhound som jag hade :D
Han trodde att allt var ätbart och inbillade sig en gång att han var fågelhund och åt upp ett halvt kilo fågelfrön :eek:
Det fick han dyrt plikta för då en greyhoundmage inte är anpassad för fågelfrön :crazy:
Dom kom ut hela baktill :devil:
 
*skrattar* Fågelfröna har hon låtit bli än iaf. Men saker med 'päls' ska ätas (utom katter, hundar & hästar då). Men jag hade provdragit i det där huvudet och trodde det sat som berget, men tydligen inte.

Hon har fått sparris iaf igår, och sista kväkkskissen så bajsade hon. Normal avföring etc, men full i syntethår, så nog är det hon som är boven.

Än inga symptom utan verkar må bra *peppar peppar*. Förhoppningsvis kommer allt ut den normala vägen. men jag är bra nojih eftersom jag ska åka bort idag =/
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp