SKITO Equalizer och andra pddar till bomlöst

FreeLou

Trådstartare
Vilken pad är egentligen bäst? Har läst runt här, men skulle vilja ha lite fräschare inlägg, många är flera år gamla. Har sett att stall vrå har sänkt priset lite på sin SKITO, är den värd att satsa på? Många har skrvit att den är väldigt varm för hästen, men borde inte fårull vara bättre än syntet-material? Är jättetacksam för uppdateringar inom pad-fronten!:bump:

Sv: SKITO Equalizer och andra pddar till bomlöst

Jag har en Grandeur-padd till min Barefoot London. Köpte den samtidigt som jag köpte sadeln. Tror att jag läst både bra och dåligt om padden (som med de flesta andra), men jag gillar den. Den ligger stilla under sadeln och hästen har inte klagat ännu :D!

Jag tror inte det finns något nytt att komma med.
Skito är fortfarande de bästa iläggen. Sen är själva fodralet en smaksak. De bästa där är Skito, Haf och Grandeur.
// Linda

Skito iläggen är de bästa, precis som flera redan sagt. Vilket fodral du har spelar egentligen ingen roll, vissa glider mer än andra och vissa har lite för smal kanal för ryggraden, men vill du ha Torsions fodral, Skitos, Grandeurs, Börjes eller HAF's, spelar inte så stor roll. Inläggen är som bossor för en sadel. De är med andra ord extremt viktiga.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera Mera VIII
  • Fälttävlans-tråden 2025
  • Dressyrsnack nummer 18
Tillbaka