SKK reg Jack Russel?

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Zink
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 841
Z

Zink

snälla hjälp mig hitta vettiga uppfödare som föder upp lågställda JRT och som registrerar dem inom SKK.

Tacksam för all hjälp!

Sv: SKK reg Jack Russel?

Kolla in på Jack Russell klubbens hemsida.
Det bästa är ju att kontakta de kennlar du tycker är intressanta och kolla hur personkemin känns.

De flesta är faktisk väldigt bra.

Lycka till.

Tyvärr registrerar de flesta jag hittat sina valpar inom JRTC, och därför bad jag om hjälp här...

Via SKK-russellns (lågställd variant) rasklubb Jack Russell klubben bör du hitta det du söker: http://www.jackrussellklubben.se/ Inom JRTC följer man ju engelsk rasstandard, högställda hundar, så det är något annat...

Senast ändrad:

Liknande trådar

Övr. Hund Vi ska snart hämta valp i Norge. Den kommer vara registrerad i NKK. Jag hittar att man bör registrera om den till SKK men inte varför...
Svar
6
· Visningar
916
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 775
Senast: Rugge
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
499
Senast: Sassy
·
  • Låst
Hundavel & Ras På avelsdata anges inavelsökningen som inavelsgrad. Därför kan det stå att en hund har en inavelsgrad på 0% , 3.25%, 0.02% osv fastän de...
Svar
11
· Visningar
2 460
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blandraser och renraser
  • Uppdateringstråd 31
  • Bästa kloslipen?