Skönaste BH-Top till fyllig kropp

AbCdE

Trådstartare
Jag måste köpa nya underkläder! Har haft Pumas och CKs sporttoppar då jag vill ha så mkt bomull/naturmaterial som möjligt men resåren under brösten är fruktansvärd för mig. Har ett gäng seamless Bras, inte naturmaterial även om några har bambu i sig, osköna efter en dag, vill bara slita av mig den….
Önskar tips! :bow:
 
Jag måste köpa nya underkläder! Har haft Pumas och CKs sporttoppar då jag vill ha så mkt bomull/naturmaterial som möjligt men resåren under brösten är fruktansvärd för mig. Har ett gäng seamless Bras, inte naturmaterial även om några har bambu i sig, osköna efter en dag, vill bara slita av mig den….
Önskar tips! :bow:
Ingen? :nailbiting:
 
Jag måste köpa nya underkläder! Har haft Pumas och CKs sporttoppar då jag vill ha så mkt bomull/naturmaterial som möjligt men resåren under brösten är fruktansvärd för mig. Har ett gäng seamless Bras, inte naturmaterial även om några har bambu i sig, osköna efter en dag, vill bara slita av mig den….
Önskar tips! :bow:
Kanske behövs ner info om vad du önskar av en sportbh? Och hur stor byst du har, "skumpintensiva" aktiviteter du ägnar dig åt.
Och om du alltså vill kunna ha bhn som topp ttp, eller kommer ha något över.
Jag vill tex att sportbhn separerar brösten väl så det inte blir en enda klump liksom.

Mvh F-G kupa beroende på modell och tillverkningsland 😇
 
Nej sorry, jag råkar gilla när de sitter åt och så.

Jag använder Shock absorber, men sköna kan de nog knappast kallas, de är mer på skalan effektiva.
Och jag gillar underwire väldigt mycket och tycker det är bekvämt. D-E kupa.

Pierre Roberts toppar kanske? jag gillar för typ yoga o promenad och tycker är sköna. Men den breda resåren kan lämna lite avtryck eftersom den är randig.
 
Kanske behövs ner info om vad du önskar av en sportbh? Och hur stor byst du har, "skumpintensiva" aktiviteter du ägnar dig åt.
Och om du alltså vill kunna ha bhn som topp ttp, eller kommer ha något över.
Jag vill tex att sportbhn separerar brösten väl så det inte blir en enda klump liksom.

Mvh F-G kupa beroende på modell och tillverkningsland 😇
Ah, nej ingen sportBh! Vardags, inget skumpande utan bara typ hålla på plats lite lagom :D Bekvämlighet är prio 1!! Skön och andas!
 
Nej sorry, jag råkar gilla när de sitter åt och så.

Jag använder Shock absorber, men sköna kan de nog knappast kallas, de är mer på skalan effektiva.
Och jag gillar underwire väldigt mycket och tycker det är bekvämt. D-E kupa.

Pierre Roberts toppar kanske? jag gillar för typ yoga o promenad och tycker är sköna. Men den breda resåren kan lämna lite avtryck eftersom den är randig.
Pierre Robert, ska kika på dom, tack!
 
Jag köpte rätt nyss en BH från märket Primadonna, testade ut i butik. Aldrig varit mer nöjd med en BH, sitter perfekt på mig. Den har ingen vaddering, men byglar, så en vanlig BH. Vill inte ta av mig den när jag kommer hem för att den är så skön.
 
Jag har ingen stor byst så kan inte hjälpa med den biten, men eftersom du nämner Calvin Klein sport-bh så kan jag ändå rekommendera att testa CKs t-shirt bra. Det är den absolut skönaste BH jag nånsin ägt i alla fall, på nivån att jag i början ofta gick för att sätta på mig BH innan jag insåg att jag redan hade en på. Men som sagt, då har jag inte stor byst, men det är den enda BH jag haft som inte känts alls.
 
Jag har b-c kupa och tycker att Frank dandy är supersköna, har alltid de till vardags. Ger inte speciellt mycket stöd. När jag tränar har jag till exempel reload, Pierre Robert eller aimn som ger ordentligt stöd.
 
Ah, nej ingen sportBh! Vardags, inget skumpande utan bara typ hålla på plats lite lagom :D Bekvämlighet är prio 1!! Skön och andas!
Då har jag nog inget att komma med. Har trivs bäst i vanliga bhar med bygel. Annars blir det hängigt, svettigt och obekvämt med min byst (tycker jag).
 
Har inga direkta rekommendationer, men Lindex har ett ganska stort utbud på bralette/soft bras i olika utformningar :)
 
Jag måste köpa nya underkläder! Har haft Pumas och CKs sporttoppar då jag vill ha så mkt bomull/naturmaterial som möjligt men resåren under brösten är fruktansvärd för mig. Har ett gäng seamless Bras, inte naturmaterial även om några har bambu i sig, osköna efter en dag, vill bara slita av mig den….
Önskar tips! :bow:
Abecitas sportbehåar är typ det enda jag har som behå, otroligt sköna, vet inte exakt vad det är för material men sköna är de och ger fantastiskt stöd.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp