Skoproblem! HjÄlp!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Forchaire
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 751
F

Forchaire

Jag måste köpa ett par nya tävling ridstövlar till våren.. VAR hittar man de snyggaste och mest prisvärda? de får kosta runt 1.500kr och det ska ej vara snörning (urk :smirk: ).. ge tips o förslag samt bilder o länkar =)

Sv: Skoproblem! HjÄlp!

Mountain Horse har ett par SVIN snygga ridstövlar.. Har dock ingen bild på dom just nu, men kan söka upp en :)

Edit:
sportive_high_rider_s051.jpg
sportive_high_rider_s051.jpg

Jag TROR det är någon av dom två paren :angel: :D

Senast ändrad:
Sv: Skoproblem! HjÄlp!

Har inga sådana själv, däremot har en kompis ett par och jag är förälskad i dom :love: Har dock inte provridit i dom, men dom ser supersköna ut! Tycker det är snyggt när dom är högre på ytterkanten :)

Hur mycket kostar dom? Vet du?

Liknande trådar

Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 407
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 077
Senast: Ajda
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
668
Senast: cowgirl81
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
573
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka