Skriva ut på båda sidorna??

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare elifet
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 999
E

elifet

Hjälp mottages mycket tacksamt ;)
Jag är, well ganska IQ befriad när det gäller datorer så förklara gärna som du skulle gjort för en 5åring ;)

Till problemet;
Jag måste skirva ut TR... Ja och TR är ett par sidor så ´finns det nåong inställning på datan som gör så att det blir text på båda sidorna av pappret?Har fått tipset at vända på pappret men i 57 sidor kommer det bli fel..
Hoppas ni fårstår min fråga och någon vet hur jag ska göra ^^

Sv: Skriva ut på båda sidorna??

Du får prova åt vilket håll du ska vända papprena när du stoppar tillbaka
dem i skrivaren..

Brukar göra så att jag kladdar lite på ena sidan och kollar var den hamnar..

Hjälp mottages mycket tacksamt ;)
Jag är, well ganska IQ befriad när det gäller datorer så förklara gärna som du skulle gjort för en 5åring ;)

Till problemet;
Jag måste skirva ut TR... Ja och TR är ett par sidor så ´finns det nåong inställning på datan som gör så att det blir text på båda sidorna av pappret?Har fått tipset at vända på pappret men i 57 sidor kommer det bli fel..
Hoppas ni fårstår min fråga och någon vet hur jag ska göra ^^

Om du inte har en fin och dyrbar skrivare som klarar av utskrift på båda sidorna så är det nog bara att vända på pappren...

• Skriv först ut sid ett, testa sedan med sid 2 så du vet hur du vänder pappren för att det ska bli rätt
  • När du sedan vet hur du vänder pappret så skriver du ut alla ojämna sidor. Den inställningen ska kunna göras under inställningar vid skrivarrutiner
  • och när det är klart skriver du ut alla jämna sidor på baksidan...

Klart

Lycka till

Du får prova åt vilket håll du ska vända papprena när du stoppar tillbaka
dem i skrivaren..

Brukar göra så att jag kladdar lite på ena sidan och kollar var den hamnar..
men det är det att det kommer nog bli fel, eftersom det är så passa många sidor..

hah, antagligen har jag ingen dyr ;P Men jag vet liksom inte vad jag ska leta efter på skirva inställningar heller..

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Krävande föräldrar
  • Tandfen utan kontanter
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka