Skrivarskit

vindvissla

Trådstartare
Jag har en all in one som jag köpte för att skriva ut kort med, men den är verkligen skit så det har jag inte gjort. Nu funderar jag på att köpa en ny, men denna gör ju vad den ska annars (kopierar och skriver ut text) så frågan är om jag bara ska köpa en liten fotoutskrivare?

Vad har ni? Vad är bättre? Jag väljer mellan en fotoutskrivare och en HP 5380 för tillfället...

Sv: Skrivarskit

Jag kör med Canon. Och alltid Canon. Var butikschef för en butik som sålde datorer och tillbehör och Canon var helt klart bäst på allting! Deras maskiner går sällan sönder, till skillnad från HP eller Epson. Brother gillar jag också, men då ska man hitta någonting som passar ens behov.

Jag har just nu en Canon MP620. Älskar den! Den gör allting och kan allting. :love:

Vi har en Canon iP4500. Det är ju ingen ren fotoskrivare, men är vald enbart för att den gör bra fotoutskrifter. Och det gör den!:love:

Och jag har en skitcanon som skriver ut pissbilder....

Sa det koper jag inte igen. Hade en Hp innan som jag var toppennojd med!

Ingen som har en ren fotoutskrivare? Vad ar nackdelen med dem?

Man får vad man betalar för :angel:

Det spelar ingen roll vilket märke man köper, de billigaste modellerna är inte speciellt bra.

Antagligen sant. Hpn vi hade som var bra kostade nog nästan 3000. Den jag har spanat in nu, 5380 kostar 180 euro, eller var det 130. Mamma har en sån och är supernöjd med utskriften.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har ingen dator hemma men tycker jag behöver något att skriva på. Jag har ju min jobbdator på jobbet och så telefon, har därför...
Svar
12
· Visningar
395
Senast: Anna-Bella
·
Hemmet På grund av kattunge har jag köpt mina första fejkljus och är verkligen positivt överraskad. Det är såna lite bättre ljus i vax med... 2 3
Svar
42
· Visningar
1 794
Senast: Bison
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 411
Senast: Takire
·
Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
889

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka