Skrivbordsbild

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare nutte
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 831
N

nutte

Jag lade in en bild på en söt pojke som skrivbordsunderlägg, nu får jag inte bort den!! Jag gjorde det bara för kul, men jag vill inte ha honom där!! Hur ska jag få bort den?? Den ligger inte kvar där som man väljer skrivbordsunderlägg o jag har inte kvar bilden i datan ens, men där ligger den minsann kvar! Hjälp mig att få bort den??

Sv: Skrivbordsbild

Högerklicka på skrivbordet (någonstans där det inte ligger en ikon)
I rutan som kommer väljer du fliken 'skrivbord' (borde heta så, det står 'Desktop' i engelsk version) och så väljer du 'ingen' ('none' på engelska), eller någon annan bakgrund du vill ha.

Sv: Skrivbordsbild

Jo, han är borta och jag har valt en annan bild men sen när man stänger av datan så blippar han minsann upp igen....haha. Han förföljer mig tydligen!

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
562
Hemmet Efter minst sju år av handdiskande vill jag inte mer. Jag älskar matlagning och som det är nu får jag diska minst 2 - 3 gånger om dagen... 2
Svar
39
· Visningar
1 189
Senast: Otherside
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 305
Senast: Iamia
·
Juridik & Ekonomi Hej! Gammal användare som vill vara anonym. Pågrund av förändrad ekonomi samt lite annat trassel så har jag sökt bistånd från soc för... 2 3
Svar
41
· Visningar
4 117

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka