• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Notorius
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 1 129
N

Notorius

Mina nya Veredus skydd står det ''Light-pro'' på, men modellen är ''pro-tec'',

Baah jag suger på att förklara, men iaf, så här ser de ut:
VE103S.jpg

men det står pro-light på dem , hmm.

Sv: Skumt

Låter som om du har betalat för fel modell - kontakta butiken.

domino skrev:
Det är inte jag som köpt dom ;) La bara in en bild på de det fömodligen är...

Tänkte på trådskaparen ;)
Om hun har fått skydd med en annan modells namn på så har hun betalat för fel modell.
Men men får se vad NOTORIUS svarar då.

Nej, så där SKA ju pro-light se ut, med blå text på remmarna, men mina skydd är exakt likadana som Pro-tec'en bara det att det istället står ''pro-light''.
Haha nån som förstår ? :p

Så nej, mina ser inte ut så där.

Vette fasen, det är 12 mil till affären så jag orkar inte byta, tyckte bara det var lite konstigt att de inte ser alls ut som pro-light när det står det på dem .

Mina gamla pro-light som jag hade en gång i tiden hade inte blå text på remmarna, utan var helsvarta och hade Veredus i relieftryck.

Vad är den ens för skillnad på Pro-tech och pro-light?
Mina höga bakskydd var pro-twech med kändes exakt likadana som mina pro-light framskydd :confused:

ingen aning, ingen alls skulle jag tro. Bara ett annat namn så man kan sälja mer :p

Liknande trådar

Utrustning Jag har ett 6 år gammalt Ifor Williams 506 som fått fuktskador både på frontrampen som bakrampen. Materialet i ramperna består av...
Svar
4
· Visningar
297
Senast: lizzie
·
Utrustning Gäller kanske framförallt dom med galvad stålram. Hur ser det egentligen ut bakom ”spikhuvudet”? Hur fäster dom in i stålramen? Jag...
Svar
10
· Visningar
384
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Shixle
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som... 2
Svar
24
· Visningar
1 378
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka