skydd i hagen..

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare spindeln
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 585
S

spindeln

min ponny är en liten livlig grej som trampar sig heela tiden.
inte för att hon har nån deffekt benställning eller rörelsemekanism utan för att hon som sagt är lite livlig :crazy:

nu senast så har hon trampat upp ett rejält litet sår på ena fram.. i hagen. när jag rider så har jag oftast boots (+lindor,senskydd mm) men är ngt tvekfull till att låta henne ha boots i hagen också då hon har vita ben och lätt får mugg. vill inte stoppa in henne i nån pytteliten platt hage eller korta ner hagtiden, för då skulle hon bli såå uttråkad..

nån som har ngt tips på vad jag kan plasta in hennes fötter med?

Liknande trådar

Utrustning *osäker på om jag lagt rätt, då den inte är helt "ren" utrustningsfråga men samtidigt tyckte jag inte att den passade in någon...
Svar
12
· Visningar
2 363
Senast: WildHorse
·
Utrustning Min nya häst kommer varje dag in från hagen med nya sår av broddtramp. Har blundat lite för det och tänkt att hon får lära sig att hålla...
Svar
18
· Visningar
3 368
Senast: Kallebus
·
Utrustning Som rubriken säger, balltramp igen. Första för snart två veckor sen, hade precis börjat rida igen och så igår var det ett till...
Svar
7
· Visningar
4 246
Senast: Apollo 13
·
Hästvård Min häst har sedan han vinterskoddes med brodd och allt som hör till och även sedan han fick sällskap i hagen börjat göra illa sig... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
8 626
Senast: wildrose
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka