Skyddade personuppgifter - hur funkar det?

Anna

Trådstartare
Jag satt och läste om ett känt brottsfall för en stund sedan och kunde inte låta bli att Ratsita personen som är dömd (till livstid) för brottet. Han finns inte i folkbokföringen. (Eller finns gör han ju förstås, men inte tillgängligt för allmänheten.)

Blev nyfiken och Ratsitade en annan person som också är dömd till livstid - han finns under en c/o-adress.

Ooooch nyfiken och snokig som jag är kollade jag en annan person, helknäpp gubbe som tidigare bodde i mina föräldrars bostadsområde - där finns det helt enkelt inga uppgifter. Hans namn finns men allt annat är blankt.

Någon som vet hur det här fungerar?
 
Sv: Skyddade personuppgifter - hur funkar det?

Det där vet jag inget om men när jag hade skyddade personuppgifter så fanns jag ingenstans.
På gott och ont.

Var kvarskriven så min c/o adress var skattemyndigheten och i en annan stad då jag var kvarskriven.

När jag valde att ta bort mitt skyddade för 2 år sedan så hade jag 3 val.

1. ha kvar det skyddade
2. ta bort det skyddade men fortfarande vara kvarskriven
3. ta bort det skyddade

Så den du bara hittade namnet på kanske har skattemyndigheterna som c/o adress. Det skulle jag haft om jag valde det.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Dörrar: Tillåt inga stängda dörrar någonstans i något rum, inklusive garderobsdörrar. För att öppna en dörr, ställ dig på bakbenen och...
Svar
13
· Visningar
1 986
Senast: corona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp