Bukefalos 28 år!

Släktingar till min galoppis....

mackan

Trådstartare
Vet att jag kanske får skäll för att efterlysa här men.... nån som känner till Mr Bojangles AA-12250 och Soul Sacrifice SWE10002235? eller som rent av ridit min.... Rebel Rouser...?
Tror att Toughcookie redan svarat mig om Soul Sacrifice fast vi inte nämnde namnet. Men skulle vara jätteroligt att höra om dessa hästar känns igen, eller om det finns bilder på dem dessutom nånstans....

samtliga efter Diaghlyphard u Delta Downs.

:bow:
 
Sv: Släktingar till min galoppis....

ja, jag har svarat!
Bor du i närheten så kan jag fixa så du får träffa Soul Sacrifice. Har försökt luska lite om din häst och är GANSKA säker på att det var Tommy G som hade den i träning.
 
Sv: Släktingar till min galoppis....

:bow: Tack, vad snäll du är....! Går det att maila Thomas och fråga...? du kan väl PM:a mig om du vill? Inklusive vart Soul Sacrifice är uppstallad osv? Jag bor i östergötland men åker till stockholm då och då....! tack igen :bow:
 
Sv: Släktingar till min galoppis....

Klart du kan maila Tommy, eller uppfödaren. Du kan få tag på dom via täbygalopps hemsida.
Soul stå på angarn, i samma stall som jag har min hingst. Fast om några veckor tar jag hem honom och då blir det lite svårare........
 
Sv: Släktingar till min galoppis....

Jag har släkt i Åkersberga.... Om jag tar mig upp inom några veckor så hör jag av mig, men det kan bli lite tight.... vad synd att du är precis påväg därifrån, annars hade det varit relativt lätt låter det som ! Jag testar Tommys address via galopp hemsidan - tack :bow:
 
Senast ändrad:
Sv: Släktingar till min galoppis....

ps, han heter TOMMY!!!!!!!
Tur att jag känner Souls tränares son väldigt bra, vi kan nog ordna nått ändå!
 
Sv: Släktingar till min galoppis....

Ja förlåt, insåg det och ändrade....
tack igen!!!! Jag kollar in med dig när jag ska upp runt de krokarna i framtiden... du är verkligen snäll och hjälpsam - tack!!!
 
Sv: Släktingar till min galoppis....

Men han står ju på Hubers träningslista.Men de kanske är en lösning för att hästen ska komma ut på landet.
 
Sv: Släktingar till min galoppis....

Jag antar att det här är ALLDELES för sent, men jag ägde Mr Bojangles.. Han dog tyvärr 2004. Men hör av dig om du vill veta något!
 
Sv: Släktingar till min galoppis....

Tack... med tanke på att jag skrev denna tråd 2005 så är problemet löst :)

dock ser jag att broderns fd. ägare svarat - vad roligt!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp