slagit vad.

Fibusen

Trådstartare
sitter å pratar med en kompis nu om sadlar,om kingstone,den bruna,JAG har för mig att dom ska vara mörkbruna,men hon säger ljusbruna,så hur ligger det till?

har slagit vad om en lunch..:o

Sv: slagit vad.

Tror nog nästan att ni båda har rätt. Inne på börjes hemsida står det att dom är bruna, på bilden ser man att dom är mörkbruna.

I en annons jag såg på blocket står det att dom har en kingstonsadel som är ljusbrun...men jag tror att den ljusbruna färgen kallas nåt annat egentligen.

sitter å pratar med en kompis nu om sadlar,om kingstone,den bruna,JAG har för mig att dom ska vara mörkbruna,men hon säger ljusbruna,så hur ligger det till?

har slagit vad om en lunch..:o

Tror att de bara har den ljusbruna eller vad de kallar färgen, tabac? på hemsidan ser den mer mörkbrun ut :confused: i affären har jag bara sett den ljusa iallafall om det är flatbacken ni slagit vad om?
Annars så är de andra modellerna på Kingston svarta ju.

Den tabac-färgade har varit försvunnit ur katalogen i alla fall de senste 2 åren. Nu är sadeln antingen svart eller mörkbrun (och obekväm :p )

ja,var det jag oxå trodde,at det bara är den mörkbruna nu! nu är hon skyldig mig en lunch! :banana:

obekväm kan jag inte svara på däremot,har aldrig nånsin provat att sitta i en,och vill inte göra det heller....:p

Liknande trådar

Utrustning Hejsan! Jag undrar vad ni som är duktiga på sadlar skulle säga om hur denna ligger och passar på denna rygg? Jag tycker att kurvan på... 2
Svar
22
· Visningar
1 674
Senast: morgaine
·
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
202
Senast: Shixle
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
525
Senast: Sassy
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
704
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rintränings- och utställningstråd
  • Uppdateringstråd 31
  • Artfex S