Slokande öron hos schäfer?

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Piavik
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 2 570
P

Piavik

Min tik fick valpar i maj dom är dryga 7 månader idag då.
En av hanarna vill inte resa sina öron o detta oroar ägaren.
någon som vet vad det kan bero på?
Någon som haft schäfer som varit sen?
De andra har rest nu även om en av tikarna var sen också.

Sv: Slokande öron hos schäfer?

Jag vet inte, men har en kompis som föder upp schäfer...hon sätter dit tomma toapappersrullar i öronen på dom om dom ser ut att "krångla"..tejpar eller limmar....

pappan till vår förra schäfer hade ett öra som va så.. inte rastypiskt men väldigt gulligt när han la huvudet p sne:love:

finns tyvärr vissa som aldrig lyckas resa sina öron. kullbrorsan till våran är 4 å har öron som inte står,, å han är assnygg.. så de är då riktgit synd... de berro juh lite på vad man ska ha hunden till om man bryr sej om itne de där sista lilla på öronen reser sig.
kullbrorsan hade mycket problem med tänderna när han var liten så all" energi" gick ill dom har iaf vi fått förklarat...

Liknande trådar

Hundavel & Ras Vi står på kö på en hanvalp, och har varit med från start, redan i september tog vi kontakt med uppfödaren som väntade på att tiken... 4 5 6
Svar
105
· Visningar
11 727
Senast: Zoya
·
Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 326
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 238
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
924
Senast: animalasia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka