Slut med ranchen för Lollo Nilsson

Sv: Slut med ranchen för Lollo Nilsson

Hur mycket mark har de? Tyckler att det låter billigt för en sån anläggning. Iof ligger den inte direkt i Sthlm, men ändå.. :o
 
Sv: Slut med ranchen för Lollo Nilsson

Undrar varför han säljer sin stora dröm??

Såhär står det på hemsidan:
"Det har varit 14 år av roligt och oerhört stimulerande arbete och belöning har inte väntat på sig. Men nu är det så att jag har bara 7 år kvar tills jag fyller 70 och vi Eva och jag känner att det är dags att ta några steg tillbaka, och göra kanske ingenting. Tänk att inte behöva gå upp tidigt alla mornar."
 
Sv: Slut med ranchen för Lollo Nilsson

Kanske även blir svårt att konkurrera med Vara horse arena som ska byggas?
 
Sv: Slut med ranchen för Lollo Nilsson

Jag tror att deras "plan" är att någon skall ta över hela verksamheten med hästar och allt..
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter (NLT) Svenska foder satsar stort i Nossebro. I går öppnade en 160 kvadratmeter stor butiksdel med artiklar för häst, hund och katt...
Svar
0
· Visningar
720
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (NLT) De nybildade företaget, Götene ridcenter, tar över ridskolan i Götene till hösten. Bakom företaget står ridinstruktören Madelene...
Svar
0
· Visningar
811
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (NLT) Det nybyggda medicinska utredningscentrat är den största investeringen någonsin vid hästsjukhuset i Skara. Och den kommer att...
Svar
0
· Visningar
683
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (NLT) Strax efter jul för drygt två år sedan föll Ingegerd Aronsson ihop hemma på golvet. Det var en kraftig stroke och de första fyra...
Svar
0
· Visningar
652
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp