JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Slutanmält till EM i fälttävlan
(Ridsport)
71 ryttare och 77 hästar från 14 nationer är definitivt anmälda till EM i fälttävlan den 25-28 augusti i Luhmühlen, Tyskland.
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
Kursen är öppen för alla som vill lära sig mer om att bygga säkra fälttävlanshinder för träning. Lär dig mer om hur du med enkla medel...
Hästnyheter
Den 10-13 augusti avgörs EM i fälttävlan i Haras du Pin, Frankrike. Förbundskapten Fredrik Bergendorff har tagit ut fyra ryttare till...
Hästnyheter
Ryttaren Niklas Lindbäck, 49, har anmälts till Svenska ridsportförbundets disciplinnämnd rörande otillåten hantering av häst.
Han kommer...
Radannons
Bevaka ridsporten som ung journalist!
Är du en ungdom 13-25 år som är fascinerad av ridsporten och trivs framför och bakom kameran...
Bästa fysiska ridsportbutiken?
Utrustning Jag håller inte med. Domino ridbyxorna kostar ju ca 400kr för helskodda på ordinarie pris. Det måste ju ändå ses som billigt?!
Dorinda
5 minuter sedan
Chat GPT
Gnägg Jag använder en del olika GAI till olika saker. Främst ChatGPT till text men jag tycker det är lite roligt att jämföra olika ibland med...
crazyrabbitlady
Idag kl 12:58