Slutmäta?

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Tiilda__
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 828
Status
Stängd för vidare inlägg.
T

Tiilda__

Alltså, om ponnyn fyller 8år iår. Alltså -07. Så måste han ju slutmätas iår. Men måste jag ha gjort det för att få tävla iår. eller räcker dt att han blir slutmätt detta året, alltså ex. i oktober. får jag tävla nu då även om han inte är slutmätt ännu?! Vad bra jag är på att förklara.... :smirk: Hoppas någon förstår iaf. :D

Sv: Slutmäta?

Nej du får inte starta förrän du har ett slutmätningsintyg.Alltså måste du göra en mätning med två mätmän +vetrinär innan du startar 2007.

Sv: Slutmäta?

Okej! Tack i massor! Shit, nu fick jag panik! Ah. !:eek: :eek: :eek: :eek:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och... 2
Svar
35
· Visningar
3 093
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 478
Senast: Edla
·
R
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar... 2
Svar
23
· Visningar
2 368
Senast: Roheryn
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 457
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka