Slutmätning i passet?

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Asterix-son
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 905
A

Asterix-son

Hej.

Har en liten fråga.
Ska slutmätningsresultatet skrivas in i passet av mätmannen?

Vi slutmätte en ponny som inte fått sitt pass, och nu när vi vet att det kommer så vill mätmannen ha passet för att fylla i uppgifter.

Vad är det för uppgifter som mätmannen ska fylla i passet när inte registratorn behöver mätintyget för att göra passet?

Det verkar lite konstigt...

Sv: Slutmätning i passet?

Registratorn kan utfärda pass utan mätintyg. Ska man inte tävla bryr man sig kanske inte om att mäta sin ponny, därför är alla inte ens mätta.

Men att mätmannen vill skriva över uppgifterna i passet är ju bra, då slipper du lösbladen man så lätt blir av med.

Liknande trådar

Ridning Hej. Har ett fullblods sto som är föredetta galoppör. Tävlades i 3 år i tidig ålder men sen inte riden på ca 8 år. Köpte henne av... 2
Svar
36
· Visningar
3 074
Senast: Badger
·
Hundträning Hej, Som vissa kanske läst innan har jag en 10 månaders ESS Jag behöver lite tips och råd kring just nosaktivering. Jag skulle hemskt...
Svar
11
· Visningar
960
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 250
R
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar... 2
Svar
23
· Visningar
2 368
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka