Små Transportskydd

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lozzan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 32
  • Visningar Visningar 2 005
Sv: Små Transportskydd

roslagen skrev:
Ahaaa, jag läste inte de tidigare inläggen så noga :angel: . Jag hajjade :confused: noll av det du skrivit men ser nu att det faktiskt fanns en logik bakom det :idea: , ber om ursäkt :bow:

Ingen fara! :)

Vanliga strykkappor och boots, jag har vanliga strykkappor fram och bak från Globus och neropren boots från event...funkar de med.

RebeckaKihlberg skrev:
Dessa är "benvärmare" till stora hästar och är från Horseware, har själv ett par till min shettis, fick dom dock av en kompis,har dock aldrig sett dom i någon affär här i sverige,men dom bör finnas att ta hem om man ber någon återförsäljare här i Sverige ta in dom.

DBBLD0.jpg

Tar fram den här tråden igen :p För jag hittade dessa benvärmare om någon fortfarande var intresserad. Gå in på travutrustning och transportskydd!

Synd att man inte hade sett dte tidigare, håller på att sy om "vanliga" transportskydd (fast det går ju inte så bra!). Men jag bor ju jättenära travshopen, ser affären varje dag. hehe

taskigt...men om du någonsin skulle behöva nya ;) Vad köpte du för några som du syr om?

jag köpte m. blå billiga låga från ullared eftersom jag ändå skulle "klippa sönder dom". Fast just nu har jag tagit sönder symaskinen så jag kan inte sy. :crazy:

hehe...så det blir kanske bervärmarna ändå ;) Lycka till!

Jag vet inte riktigt vad ni pratar om häruppe, men Lillhästen i Stav brukar ha mycket till mindre hästar, shettisar o så vidare. kanske värt kolla : www.lillhastenistav.se

det finns visst!!
jag har köpt dessa

12780450_1.gif

dock i svart. ska hämta dem i sthlm nu i veckan. hoppas på att de passar bra annars får du köpa den :cool:

Hoppass att dte (inte) passar då. nej men det är ju bra att nån hittar några bra. nehöver ju inte använda transportskydd så ofta

Liknande trådar

Utrustning Vill börja med att jag håller på att leta efter en sadelutprovare men vill gärna höra och få tips vad som kan passa min häst. Jag letar...
Svar
8
· Visningar
507
Senast: warg
·
Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
246
Senast: Kristall10
·
Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
225
Senast: sweep
·
Utrustning Nu har takluckan till min Thule Equilner från 2009 gett upp. Den ena plasthållaren, som håller upp luckan, har helt enkelt gått sönder...
Svar
3
· Visningar
236
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka