Småfrågor!

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Instant
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 855
I

Instant

Tänkte skapa en tråd för alla som har en liten fråga, och inte vill skapa en hel tråd för den. Det kan vara en fråga som man bara kräver ett/två svar på, och inte skapa en diskussion om. Kanske en liten undran som man vill få bekräftad. Hoppas att ni förstår. :)

Jag kan börja: Vad är det bästa att smörja in torra/spruckna trampdynor med?

Sv: Småfrågor!

Tänkte skapa en tråd för alla som har en liten fråga, och inte vill skapa en hel tråd för den. Det kan vara en fråga som man bara kräver ett/två svar på, och inte skapa en diskussion om. Kanske en liten undran som man vill få bekräftad. Hoppas att ni förstår. :)

Jag kan börja: Vad är det bästa att smörja in torra/spruckna trampdynor med?

Jag använder försvarets hudsalva el. helosansalva. brukar sätta strumpor på tassarna till salvan har "torkat in" de slickar bara av det annars, o man slipper få de på golven.

Liknande trådar

Övr. Hund Ny fråga - i anledning av ny hund. Vi spenderar julloven i Tandådalen i vår säsongsuppställda husvagn. Vid tiden för det stora helvetet...
Svar
0
· Visningar
271
Senast: SaraMara
·
Övr. Hund Det känns som.om det dags för en ny presentations tråd av våra bukehundar då det känns som om det var ett tag sen sist! Bild... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 779
Senast: Ginne
·
Övr. Hund Jag har sedan drygt två veckor tillbaka bara min 13-åriga whippet kvar. Hon har sedan hon var valp varit helt okomplicerad med att...
Svar
9
· Visningar
873
Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 484
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31
  • Senast tagna bilden XVI