Snabb anmälningsfråga!

• Islandshäst
  • Trådstartare Trådstartare Real_Life
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 767
R

Real_Life

När man ska mejla anmälan till tävling står det ju "Vid e-postanmälan gäller SIF medlemsnummer som underskrift."
Betyder det att man ska skriva numret på raden för underskrift också eller räcker det med medl.nr.-raden?
Kanske en dum fråga men jag behöver ju veta ;)
Sen en till fråga när jag ändå håller på. Måste man skriva hela SE0000123456 eller räcker det med 123456? Alltså siffrorna på slutet bara?

Sv: Snabb anmälningsfråga!

Nej du behöver inte skriva ditt namn, det räcker med SIF medlemsnumret utan SE0000 innan.

/Malin

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 381
Senast: Edla
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 381
Senast: Johanna1988
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 964
Senast: Lhas
·
Samhälle Citat från https://www.svd.se/a/76mlxW/jan-jonsson-stoppa-forslaget-om-massovervakning-ieu Denna lag motiveras med att man vill skydda... 2
Svar
35
· Visningar
4 274
Senast: Sharpless
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka