Snabb-svar

hermulen

Trådstartare
Hej!
Hur fungerar snabb-svar och vad finns det för fördelar att använda det i jämförelse mot att svara "vanligt"?

//LUEN

Sv: Snabb-svar

Väljer du "Snabbsvar" får du upp en ruta längst ner i den aktuella tråden, där du skriver ditt svar.

Väljer du "Svara på detta" tar det oftast lite längre tid, för du får upp ett annat fönster och tidigare svar ligger undertill i texten.

Oftast väljer jag "Snabbsvar", men det händer att jag vill citera och då använder jag "Citat-svar". Använder faktiskt aldrig "Svara på detta", tycker det är långsammare och dessutom trivs jag med att ha övriga inlägg nära till hands.

Liknande trådar

• Låst
Bukefalos Hur vill moderatorerna att vi vanliga användare hanterar det flera av oss uppfattar som trollningar och i förlängningen som möjlig... 12 13 14
Svar
260
· Visningar
25 605
Senast: Gunnar
·
IT & mobiler Vi behöver köpa in headset till jobbet för person som sitter och svarar i telefon och vart vänder man sig inte om inte hit när man inte... 2
Svar
22
· Visningar
722
Senast: sthu
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
953
Senast: Krålus
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 975
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tråden för spår
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Fri tillgång på torrfoder?