Snabbt svar!

Sv: Snabbt svar!

Låter bra! Fick svar från min syster och hon sa att han ska kunna göra det!

Numera kräver de legg, men du kan skriva ut en fullmakt på apotekets hemsida där du skriver under att han får hämta ut dina recept. Sen sparas det i deras dator och han kan ta ut dina e-recept osv.

Ja, jag skickade min man innan vi var gifta att hämta ut till min son i mitt namn. (Inte hans barn alltså) Han tog med sig leget.

Ja jag kan inte lämna hunden så får skicka med honom en fullmakt. Så får de ringa om de är något problem.
Skickar med mitt leg oxå.

Vill dom vara griniga så fungerar det inte, men dom flesta apotek försöker vara så hjälpsamma som möjligt :)

Hoppas det löser sig..

De ville ha både fullmakt och leg! Så de fick de, men medicinen fick han ut=)

Vad bra :)

Jag trodde att du och din sambo tillsammans måste legitimera er på apteket för att fullmakten ska gälla nästa gång..

Men nu fick ni ju ut medicinen och det var ju huvudsaken :D

Ja han skerv in sitt pesroin nummer å jag hade fyllt i den hemma. Så de sa inget, han fick visa mitt och sitt leg och så fyllde de i det som de ska fylla i. Så hoppas att det inte behövs igen!

Liknande trådar

Övr. Hund Har en bekant som äger en hund. Men när jag söker på ägarens namn på tex mr koll så står det att personen inte äger ngn hund? Kan man... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 138
Senast: Lobelia
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 596
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Jag funderar på namn antingen till valpen jag ska hälsa på på lördag eller en senare. Men jag funderar på namnen. Jag har råkat snöa in... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
4 069
Senast: Tajger
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 191
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka