SNÄLLA HJÄLP !!!

Tyvärr blev han så dålig att han fick avlivas bara nån dag efter att jag skrev här, ovissheten har brytit ner mig totalt, bytte sjukhus han fick sova över, sista dagen miste han delvist syn och hörsel, medicinering visade inte på någon förbättring, vet. Tror det vart en hjärntumör men han var för svag för att genomgå en CT av skalle. Mitt hjärta är brustet och jag gråter fortfarande dagligen.

Jag känner med dig Vår hund fick somna för 6 år seddn. Usch det är hemskt att bli av med sin vänn. Det är tomt! Låt tårarna komma de behöver komma ut. Men mins de fina goa och mysiga stunder ni haft. Kram
 

Liknande trådar

Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 117
Hundhälsa Har en Malle hane på 1,5år, som i januari opererades för meniskskada i höger bakknä där man även kunde se att 10% av främre korsbandet...
Svar
1
· Visningar
1 013
Hundhälsa Så kortfattat som det är möjligt: Tiken fick livmodersinflammation. Livmodern hade varit sluten men började till sist blöda. Den vägde...
2
Svar
23
· Visningar
5 173
Senast: Viva
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 189

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp