Snälla behöver all hjälp jag kan få-

any_one

Trådstartare
jag måste ha reda på varför det svenska halvblodet ökar i efterfrågan internationellt.det är ett skolarbete jag håller på med och det är ganska brottom så de som vet något om detta ämne .snälla hjälp mig. :bow:

Sv: Snälla behöver all hjälp jag kan få-

Förr att dom numera lyckas så internationellt... Dom är ju så pass mkt bättre nu!!! Och absolut ryttarna också!!!!

Sv: Snälla behöver all hjälp jag kan få-

Vi importerar mer hingstar än vad man gjort innan och resultatet blir en mer internationell häst som fler vill ha.

Sverige visar ju också upp rasen bra. Många tävlingsryttare rider svenska hästar och då ökar ju intresset.

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
560
Senast: Ramona
·
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 358
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 224
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
341
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår