SnÄlla HjÄlp Mej!

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare Bingoo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 930
B

Bingoo

jag vill börja tävla min häst. och har kontaktat endel klubbar i sthlm men det verkar inte vara nån som har "gröntkort kurs".
Är det någon som vet någonstans dom brukar ha det?

:bump:

Sv: SnÄlla HjÄlp Mej!

kolla på distriktets hemsida.. där brukar de finnas info om vart de håller sånna kurser runtt om i ditt län !!
Lycka till :D

Jag måste fixa ett grönt kort före den 11 november, kommer inte ha några teorikurser utan pluggar hemma och gör/ skriver sen proven rakt av. Kommer göra detta på Södertörn. Om du vill kan jag kolla om det finns någon möjlighet för dig att haka på oxå? Jag har inte bestämt datum än. Hör av dig snart isf så ser jag om det går ifall du är intresserad :)

Oki, pratar med dom antingen imorgon, fre, eller nästa onsdag. Hör av mig när jag vet om det funkar :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag funderar på om det är dags att köpa häst. Innan jag börjar kolla annonser (och förälska mig i hästar jag inte har råd med) skulle... 2
Svar
33
· Visningar
3 517
Senast: Edla
·
Övr. Djur Har en avlivning bokad imorgon för min kaninhona som är sju år. Han har en snabbväxande böld i ena kinden och vet vill inte operera pga...
Svar
3
· Visningar
1 115
Senast: DarkInNight
·
Hästmänniskan Hej, jag är 13 år och älskar hästar. Och jag vill Så gärna ha en egen ponny. Men jag vet inte om jag är redo för en egen ponny. Jag har...
Svar
9
· Visningar
1 264
Senast: Freazer
·
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 418
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Lekstuga
  • Tandfen utan kontanter
  • Pluggtråden

Hund, Katt, Andra Djur