Snälla nåla masktråden igen!

wrangler

Trådstartare
Varför kan vi inte ha Avmasknings FAQ-tråden på Hästvård nålad?

Tyckte det var så himla smidigt!

Sv: Snälla nåla masktråden igen!

Nu är jag inte inblandad i nålning eller avnålning av just denna tråd, men generellt gäller att vi ska försöka ha så få trådar som möjligt nålade.

Intressanta trådar hamnar högt upp i alla fall och jag vet av egen erfarenhet att det finns en risk att man blir lite blind för nålade trådar, då man "vet" att de ligger där de ligger men ofta inte har något nytt i sig sedan man senast var inne och läste.

Ibland är det bra med en tråd om ett ämne för att ett forum inte skall svämmas över med trådar om samma sak och då kan det vara bra med en nålning. I detta specifika fall överlåter jag till huvudmoderatorn för det forumet att hantera detta efter eget huvud.

Sv: Snälla nåla masktråden igen!

Jag saknar också just denna nålning! Ffa trådstarten var en väldigt bra sammanställning och "baskurs".

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
1 008
Senast: Shaggy
·
Avel Jag är jättenybörjare på avel och är i full färd med att försöka välja hingst. Hittar många äldre trådar om samma ämne med hingstar som...
Svar
17
· Visningar
1 414
Senast: Murray
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 598
Senast: Lejontand
·
Kropp & Själ Detta är verkligen den värsta och längsta så kallade vintern jag någonsin har varit med om. Det har regnat och blåst konstant sedan i... 3 4 5
Svar
95
· Visningar
6 020
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31