Snart dags för en mindre uppdatering av forumet

Gunnar

Trådstartare
Moderator
Jag planerar att inom någon timme köra igång en buggrättningsuppdatering av forumprogramvaran. Det kommer innebära att forumet inte kan nås under under en stund.
Sedan hoppas jag allt skall fungera som det skall igen och kanske lite bättre på vissa ställen.

Jag återkommer när det är färdigt.

Jag tror att arkivet kommer vara tillgängligt medan forumet är nere, så ni kanske kan tillbringa lite tid där om ni har abstinens ;)
https://www.bukefalos.se/arkiv/
 
Nu bör hela uppdateringen vara genomförd.
Som vanligt får ni gärna skriva om något verkar konstigt, kanske något inte är översatt till svenska eller något kanske fungerar bättre än förut.
 

Liknande trådar

Bukefalos Det verkar finnas någon typ av problem, i editorn tror jag, med bilder, lite beskrivet här av @Habina ...
Svar
15
· Visningar
610
Senast: Habina
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter 1999 lade jag in ett antal små, enkla (till sin utformning i alla fall) hästrelaterade spel på sidan som då hette stallet.com. När jag...
Svar
13
· Visningar
1 664
Senast: Myzan87
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Idag för 25 år sedan lades dessa sidor som numera heter Bukefalos.se för första gången ut på internet. Det har för det mesta varit...
Svar
5
· Visningar
21 957
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Just nu kan du se gamla trådar och diskussioner från 1998, jag tycker det är lite intressant att se tillbaka på vad som är lika och vad...
Svar
4
· Visningar
1 360

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp