Snö och nyår

Trissa

Trådstartare
Om det inte blir snö hemma till nyår skulle jag vilja hyra en stuga någonstans där det garanterat är det. Jag skulle dock vilja komma undan med så lite körning som möjligt... ;) Så var finns de södraste ställena i landet där man ändå är så gott som garanterad snö runt nyår? Det behöver inte vara metervis, men inte heller lite puder på marken.

Svårt att veta, förra året bokade jag nyårshelgen i Sälen där det brukar vara snö men det var bart i skogen, endast konstsnö i backarna. Det var mer snö hemma på gräsmattan, 20 mil söderut :)
I år verkar det bli bättre men det kan ändra sig fram till dess :)

Svårt att veta, förra året bokade jag nyårshelgen i Sälen där det brukar vara snö men det var bart i skogen, endast konstsnö i backarna. Det var mer snö hemma på gräsmattan, 20 mil söderut :)
I år verkar det bli bättre men det kan ändra sig fram till dess :)

Ja, så kan det ju vara! Lite förargligt. :crazy: Jag hade tänkt att boka någonstans där det är avbokningsbart tills några dagar innan, för att gardera. :D

Liknande trådar

Hemmet Är det någon som gjort detta? Jag har ingen aning hur jag ska gå tillväga då inga jag känner är intresserade och jag just nu inte håller...
Svar
2
· Visningar
639
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 283
Fritid Jag är egentligen en lantis. Gillar inte städer, har historiskt sett varit rätt ”kulturellt ointresserad” och känner mig jättebortkommen... 2
Svar
28
· Visningar
1 003
Senast: Kirre
·
Samhälle Jag tycker ändå att diskussionen om vapnen, jägarexamen, licenserna och vapentyp är intressant. Få, nästan inga, mord i Sverige utförs... 16 17 18
Svar
347
· Visningar
8 749
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka