Tussemaja

Trådstartare
Dags att börja tänka på vinter å snö. Brukar alltid använda snösulor - tycker det är ett bra skydd mot vricknings- och halkskador. Men eftersom man aldrig vet när snön kommer - å om den ligger kvar - så skulle det vara fint med nåt alternativ som man kan sätta på sjäv - å ta av när det inte behövs. För några år sen fanns det nån sån modell men jag kommer ju inte ihåg vad de hette och inte hur de såg ut heller. Nån som har tips?

Liknande trådar

Hästvård För en vecka sedan hände det dom inte fick hända. Hittade min häst med tillsynes lätt kolik men slutade med döden efter att veterinären...
Svar
18
· Visningar
1 997
Senast: Mint
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 442
Senast: Lavinia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är... 2
Svar
39
· Visningar
4 187
Senast: cewe
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 662

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka