Snygg hjälm

Moreeeno

Trådstartare
Ska få en hjälm i julklapp som jag får välja tipps.
Undrar därför om någon har ngt tipps på en snygg hjälm?
Är hoppryttare och vill ha en snygg hjälm som inte varenda människa har :)

Sv: Snygg hjälm

IRH XR9 har jag, både i svart/svart och svart/ljusgrått. Den är snygg! Dock passar den bäst på folk med enormt ovala huvuden så om ditt huvud är runt, går den tyvärr bort.

Just nu så funderar jag på John Whitaker, den i samett. Eller en CASCO.
Men det verkar som att ingen gillar casco eftersom man sällan ser dem?

Får jag sno tråden lite? Så onödigt att starta ny när jag har sammar fråga ;)

Ska köpa ny hjälm, fast är dressyrryttare. Några tips där? Rider unghäst så det bör sitta bra och stabil, samt tåla en del. Men snygg och bekväm :)

Jag kör på säkerhet;) Back On Track MIPS blev det för mig! Jag är inbiten dressyrryttare;)

Jag ska köpa Back on Track EQ2, är själv dressyrryttare och det blir inridning och utbildning till våren!

Samshield är ju inte så vanliga, dock dyra men är ju också fina! (fast smaken är som baken så kanske inte alla tycker, jag gillar bara en del av deras. Dom finns på Topri*er här i sverige, hemsidan har bilder)

Har en Back on Track EQ2
Den är både skön och snygg!. Kan verkligen rekomendera den

jag har en LAS new supermaster. klassisk modell.
nästa gång det blir ny hjälm är en LAS vega shuttle eller en LAS xt vip eller double men de 2 sista tycker jag är lite väl dyra ännu så det får väntas till den kommer på rea isf:) AERO tycker jag är en fin modell oxå och mountainhorse KEP

Senast ändrad:

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver köpa en ny hjälm. Är dressyrryttare och har ganska mycket hår, både tjockt och långt. Tanken är att jag ska ta upp tävlandet...
Svar
2
· Visningar
656
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 744
Senast: Edla
·
Hemmet Vi har haft ett furugolv i köket som vi försökt få till ett skurgolv genom att behandla med linoljesåpa enligt konstens alla regler...
Svar
9
· Visningar
615
Senast: Jahopp
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
704
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Artfex S