Snygg och inte allt för dyr kavaj..

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Doneloge
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 868
D

Doneloge

Undrade om nån vet en snygg och bra kavaj. Hellst inte så dyr heller. Har kollat på H**ks, men jag gillar inte deras :mad: . B*rjes hade en som skulle kanske kunna funka om man syde in den lite :angel: . Vad tycker ni, vad har ni för kavajer? :confused:

Sv: Snygg och inte allt för dyr kavaj..

jag ska iaf köpa en börjes i januari :)

Jag köpte en Jacson från Eko:- förra veckan. kostade 439:-, men det var barnstorlek, samma modell för vuxen kostade 479 tror jag.

Tycker dom från börjes och hööks sitter så förskräckligt illa, dessutom är dom fula :angel:

Jag har haft en Victor Hugo, planerar att köpa en ny, dom är snygga och har bra kvalité. Bättre att lägga ut lite pengar och få en kavaj som håller längre och bättre tycker jag, för så mkt skiljer det inte i pris.

Börjes är faktiskt rätt hyfsade tycker jag.
Köpte en på scandinavium för 150:- i våras och den har funkat utmärkt!
Rätt lämpad som första kavaj åtminstone om man inte riktigt vet om man ska fortsätta tävla eller gör det extremt sällan liksom.. går ju alltid och sälja begagnad - är övertygad om att det går ut och få ut nypris eller nästan nypris eftersom de är så billiga!

Finns även Jacson kavajer som verkar bra och prisvärda kolla www.lillhastenistav.se

jo, jag vill ju egentligen köpa en dyrare kavaj, men det blir dyrt om man ska ha byxor skjorta och kavaj. Och med tanke på att jag inte ska tävla mycket känns det onödigt att lägga ut flera tusen på nåt man inte använder så ofta....

ojj, jacson va jätte fina ju... inte så dyra heller

Pikeur har en jättesnygg kavaj, Diana. Den är figursydd och inte alltför dyr (1600:-), om man jämför med andra som kostar nästan det dubbla.

Liknande trådar

R
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 354
Senast: Raderad medlem 147980
·
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
1 003
Senast: ako
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
657
Senast: cowgirl81
·
Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
7 392
Senast: Tiger tok
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår