Bukefalos 28 år!

Snygga killkläder efterlyses!

Status
Stängd för vidare inlägg.
W

WhiskyP

Snart blir jag vansinnig!

Jag har varit på alla stora klädkedjor och letat efter fina festkläder till min tvååriga kille, som ska på kalas i helgen, samt att ha på jul.

Det finns bara gubbrutiga skjortor typ "skogshuggare" samt skjortor med svarta och/eller oranga "flames" på, eller en kombination.... :crazy:

Jag vill ha en fin vit (i linne kanske) eller blå, eller röd skjorta, gärna lite festlig typ lite glittrig eller så. NADA!!! :eek:

Tog en titt på tjejkläderna. Där verkar problemet vara det omvända. Det är tydligen ENBART festkläder i tjejhörnan.....
Vet inte vad som är värst, men grymt irriterad är jag iallafall. :mad:

Någon som har något tips på affär. Bor i Göteborg.
 
Sv: Snygga killkläder efterlyses!

jag har köpt en vit skjorta på kappahl, fanns även ljusblåa.
 
Sv: Snygga killkläder efterlyses!

Finns Debenhams i GBG?
De brukar ha snygga festkläder :)
 
Sv: Snygga killkläder efterlyses!

Guppi finns väl i Göteborg? Inte den billigaste affären, men de har fina kläder. Likaså brukar NK ha fina kläder om han vill ha lite festligare.
 
Sv: Snygga killkläder efterlyses!

Hittade bara "flames" skjortor där....
 
Sv: Snygga killkläder efterlyses!

Aldrig hört talas om. Är det en barnklädesaffär?
 
Sv: Snygga killkläder efterlyses!

Bra tips, hade glömt Guppi!
Dit får jag ta mig helt enkelt!
 
Sv: Snygga killkläder efterlyses!

Det är jättesvårt att hitta snygga kläder till killar, och som du säger, omvänt hos tjejjer verkar det som!!
Har haft samma problem som du... men i år får han vara tomteklädd på jul så det blir inga problem i år :banana: .
 
Sv: Snygga killkläder efterlyses!

Debbenhams är en engelsk affär som finns i Sthlm, om den finns i Göteborg vet jag inte. Dom har otroliga barnkläder, och massor med annat. Det ska väl föreställa ett Harrollds, fast i mindre format.
 
Sv: Snygga killkläder efterlyses!

Annars kan man kolla på postorder hos L*nus och L*tta...
 
Sv: Snygga killkläder efterlyses!

Jag sökte lite på nätet, och Debenhams verkar inte finnas i Gbg. Ska kanske ta en titt på NK och Guppi när jag hinner.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp