Snygga Ridtröjor

Ickiz

Trådstartare
Någon som vet några lite snyggare ridtröjor,slipovers eller liknande?
Rider dressyr så det skall se "snyggt och städat" ut.
Vill ha snygga tröjor som jag kan ha till hösten.
Har ni bilder på snygga t-shirtar eller pikétröjor som man kan ha nu så lägg in dem med:D

Sv: Snygga Ridtröjor

Kyra tycker jag har väldigt många fina tröjor och kläder överhuvudtaget, med väldigt bra kvalité dessutom.

kyra_troja3.jpg

Här har du en fin pikéliknande tröja, som du kan ha under sommaren.

kyra_troja2.jpg

kyra_troja.jpg

Och här har du två klassiska och stilrena lite tjockare tröjor som jag personligen tycker är väldigt fina.

Kyra har jättemånga fina tröjor! Bor du nära någon My *** butik så är det några snygga på rea nu! :)

vad heter affären? pm om du inte vill skriva det här..

hööks har ju endel snygga bruna nu, har en latte/vit/brun med dragkedja - JÄTTEskön, och snygg om man har matchande ridbyxor :love:

Liknande trådar

Fritid Visst har vi några här som är bra på Photoshop? Det är en sak som jag inte riktigt får till på ett snyggt sätt. Jag har en bild som är...
Svar
6
· Visningar
427
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 088
Senast: Ajda
·
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 246
Senast: Capybara
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka