Bukefalos 28 år!

Snygga träns??

F

*fia*

Hejsan.
Har letat land å rike efter ett bra träns å ha till träning å tävling.

Ville ju ha ett sånt träns som fanns på hööks sån som va brunt me vitt foder å pullbackspänne men de va slut när ja skulle köpa.

Egentligen vill ja ha ett snyggt pullar träns brunt lr svart som inte kostar mer än 300:- de e va plånboken kan hosta ur sej nu. några förslag?

å varför finns de inga pullar träns som e bruna me vitt foder???

Hade man haft råd skulle man köpt ett sånt där supersnyggt m&n me spännet på nosen.

hjälp..
 
Sv: Snygga träns??

Horze har flera träns under 300 kr som jag tycker är i bättre kvalité än Hööks tränsen! :smirk: .
 
Sv: Snygga träns??

Jag instämmer med Sorbe, köp inget Hööks träns.
Jag har ett CH, jag tycker lädret känns plastigt ? :crazy:
och dessutom vart det litet underlig storlek på det också.
Nosgrimman var typ en storlek för liten i förhållande till övriga tränset.


Går du upp en hundralapp ytterliggare får du lite större valmöjligheter. Men kolla hellre på träns från Horsemans Choice,
Globus, Chetak, Jacson eller ev. begagnat.
 

Liknande trådar

S
Utrustning Hejsan!!! Det är så att jag har en brun sadel, brunt träns & har nu beställt en svart förbygel med martingal då jag inte hittade någon...
Svar
17
· Visningar
1 554
Senast: Sanoh92
·
Foder & Strö Hejsan! nån som har tips om hur man får bort bukmage? Har ett vbls travar valack här hemma som har en stoor mage, men man känner...
Svar
11
· Visningar
3 603
Senast: Tuvisen
·
A
Fälttävlan PANIK!!! Jag blev av med mitt dressyrträng i veckan med ett jättefint Schumacher böjt pannband. Som tur var de ej tävlingspannbandet...
Svar
7
· Visningar
1 160
Senast: TildaK
·
Ekonomi & Juridik Nu är ja så trött å ledsen att ja vet inte riktigt vart ja ska ta vägen. Det började med att vi blev anmälda för att nån trodde vore...
2
Svar
20
· Visningar
3 743
Senast: Tscabo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Älgflugor
  • Dressyrsnack 17
  • Föl 2020

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp