Snygga tröjor...

• Western
  • Trådstartare Trådstartare Solafekub
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 025
S

Solafekub

Ramlade över dom här westerntröjorna, och jag tyckte att dom var jättesnygga!

Tröjor!

Ingen som vet om dom finns i Sverige? Jag fick ett otroligt ha-begär när jag såg dom! :D

Sv: Snygga tröjor...

Går de inte att köpa över internet da? Själv fastnade jag på slinky/väst-sidorna, är ju på jakt efter inspiration till min nya väst =).

Sv: Snygga tröjor...

Jo, kanske att det går att beställa över nätet, men det hade varit mera praktiskt om man hade fått kunna klämma på dom i verkligheten, och kolla storlekar och sånt... Borde inte vara några större problem för någon svensk westernshop att importera några såna tröjor tycker jag! :angel:

Men men, blir jag tillräckligt sugen så kanske jag tar och beställer över nätet i alla fall! :D

Liknande trådar

Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 490
Senast: Mirtai
·
Kläder & Bli fin Längst inne i garderoben hittade jag denna tröja/kofta/poncho eller vad man nu ska kalla den. Jag har inget minne när jag köpte den...
Svar
7
· Visningar
838
Senast: Lazy Lady
·
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 354
Senast: Enya
·
Övr. Hund Här kommer en jätte dum fråga från en extrem hypokondriker :’( Min granne har skaffat sig en valp som är sjövild, den är ett resultat... 2
Svar
20
· Visningar
2 067
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka