Snyggaste tränsen?? vilket träns tykcer du är snyggast/snyggt?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Cannon Ball
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 3 083
C

Cannon Ball

okej som överskriften säger, säg något/några snygga träns, gärna bild. Ska köpa nytt träns och bricole till min polle så behöver lite hjälp:rofl: gärna någon snygg bricole/martingal som kan passa till med :D

Sv: Snyggaste tränsen?? vilket träns tykcer du är snyggast/snyggt?

jag tycker hööks har snygga.. har köpt ett pullar och ett "vanligt" där.. för runt 500 lappen styck...

Jag gillar mitt träns från Henri de Rivel. Mjukt läder och snyggt enligt mig då.
Har ingen bricole, kör på martingal (av samma märke), men HdR har egna som matchar.

Bilddagboken
85030_1260210725.jpg

Håller med om Dyontränset! Har ett sånt som är säkert 10 år gammalt!
25302263.jpg

Ett budgettips är att TEW har kopior på Dyon på 5-600:- som är snygga och prisvärda:)

Jag plockade ihop ett eget träns med en nackrem för stigbett och ett CH-pannband. Vilket pannband man har är ju valfritt, och man kan ju köpa en nosgrimma till om man vill. Käkrem är inte heller helt omöjligt om man vill ha det. Fördelen är man kan reglera storleken otroligt mkt och det kostar inte många slantar! ;) Mitt gick på 75 kr + pannband, tyglar och "curb-strap"

30078272.jpg

inga mer på buke som använder träns?? :D

Såg ett Schockemöhle träns med remontnosgrimma som bara var :love:

Jag har tre krav på ett träns - det måste ha betthakar, INTE ha remontnosgrimma som är det fulaste som finns och det ska vara dubbelsytt.

Liknande trådar

Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som... 2
Svar
31
· Visningar
2 214
Senast: Reshästen
·
Utrustning Hej! Överväger att köpa ett nytt bett till min ena. Använder ett vanligt tränsbett med fasta ringar idag men vill ha ett som är något...
Svar
15
· Visningar
1 230
Senast: dukie
·
Kläder & Bli fin Jag behöver tips på en snygg och bra regnkappa. En att ha till och från jobbet, när man går på stan m m. Främsta kravet är att den är...
Svar
7
· Visningar
868
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
560
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Klippmaskin till tjock päls
  • Guldfasanerna